تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


سابلیمینال فراوانی در همه ابعاد


سابلیمینال فراوانی در همه ابعاد

سابلیمینال چیست؟ فایل های سابلیمینال مسیج فایل های صوتی هستند که به واسطه همکاری آهنگسازان خبره و روانشناسان متخصص در برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه ساخته می شوند. فایل های سابلیمینال حاوی پیام های پنهانی در غالب موسیقی به ضمیر ناخوداگاه می باشند که ضمیر خودآگاه شما قادر به شنیدن این پیام ها نمی باشد بنابراین تکنولوژی استفاده شده در فایل های صوتی سابلیمینال با کنار زدن ذهن تحلیل گر یا همان ضمیرخودآگاه مستقیماً به ضمیر ناخودآگاه دسترسی پیدا کرده و مجدداً ذهن ناهوشیار را برنامه ریزی می کند. شما از هر زمان که شروع به شنیدن این فایل ها می کنید متوجه ایجاد تغییرات در سیستم ذهن و باورها و عملکردتان می شوید و به تدریج که فایل ها را بیشتر می شنوید سیگنال های قویتری به ضمیر ناخودآگاه شما فرستاده می شود و تأثیرات آن در دنیای اطرافتان عمیقتر و قویتر می شود. بهتر است که این فایل ها را در حالت آرامش و با هدفون روزانه یک ساعت گوش دهید. مدت زمان استفاده 4 الی 6 ماه

این سابلیمینال فراوانی در همه ابعاد را به زندگی شما وارد میکند.

توجه : برای باز کردن فایل بر روی گوشی به برنامه زیپر نیاز دارید در غیر اینصورت فایل را به کامپیوتر منتقل کرده و استفاده نمایید.


مبلغ قابل پرداخت 98,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 344

مطالب تصادفی

  • سابلیمینال سپاسگزاری
  • آرزوی تو دستور توست ( قانون جذب)
  • پول و قانون جذب
  • دوره تلقین به ذهن برای بالا بردن ارتعاش ( کوین ترودو)
  • سابلیمینال فراوانی در همه ابعاد

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد